Kalajs :-)

Är hemma i Åmål den här helgen. Var på rasspecial igår och ställde ut Minja. Keenahi stannade hemma med Erik i Åmål ist så jag, mamma och pappa fick en heldag i Tidaholm ;o). Vi hade SNÖ!!! Klarblå himmel, sol och någon minusgrad! Haha fatta vad sjukt att gå och springa omkring i 1 dm snö!! Haha det var härligt. Frös lite om fötterna bara då jag hade fel skor på mig.

Minja blev 4a i sin unghundsklass. Fick fin kritik också. Tror att domaren gillade henne. Var nog inte långt undan att hon kunnat placera sig liite bättre. Men men det var kul och hon är rolig att ställa då hon är så lyhörd på mig och alert! :-D

Idag blev jag väckt med sång!!!! Fyller ju inte förrän på onsdag men blir firad idag också :-D. Fick finfiina presenter!! Ett par svarta handskar, en italiensk kokbok - alltså italienska maträtter :-). 2 par strumpor, en ceriserosa klänning, en skitfin lila tubklänning - helt underbar! Och det bästa hittills en ceriserosa Ipod!!!!!!! Wiiiiiieee! Alltså mamma och pappa är bästastebästa!!!!! I love them all! :-D Så glad så glad är jag just nu och den är så jäkla fin!!


Den rosa är MIN :-D


Vid halv 3 kommer alla mina fina syskon och mina 2 syskonbarn, mormor och farmor tror jag :-)

Nu skall jag och älsklingen spela kort eller nåt. Han är så underbar och följde med hem till Åmål då han märkte att det skulle betyda mkt för mig :-) Hur underbart är inte det?? Världens bästa pojkvän och sambo. I love him really much! Och han var sjuk hela förra veckan. Är inte bra än men bättre iaf. Har en sådan där sexigt hes röst fortf bara ;op

Ha en fortsatt bra söndag alla!

PysssSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0