Hello hello

Usch tycker inte om att jag inte hunnit uppdatera. Hade iaf en bra födelsedag :) TAck för alla söta sms, presenter, telsamtal osv - det gjorde mig glad!

Nu skall jag strax iväg o jobba - går 14-22 idag. Sedan blir det ledig helg. Hoppas på att få gå på bio och ut o äta med älsklingen imorgon. Annars blir det väl o dega??

Har lovat bilder från kalajs osv och det kommer när jag hinner...

Haft svårt och sova i flera nätter nu och ett tryck över bröstet har jag typ hela tiden? Usch o fy vad händer lixom? Är det tecken på stress eller vad?? Det som är typiskt med mig är att jag tänker så förbannat mkt.. har lätt för att oroa mig och grubbla... jäjä får väl ta ett djupt andetag... Bit ihop och kom igen!

Missar releasefesten oxå vilket inte känns alltför bra :(. Den är nästa helg då jag jobbar natt 3 nätter i rad. Varför kunde man inte haft tur och varit ledig?? Ville ju så gärna gå....

Nä nu vill jag ha helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej gumman! det är ett typiskt tecken på stress, ta hand om dig och varva ner ibland! kram

2008-11-07 @ 22:42:03
URL: http://emmaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0