Tidig morgon

Ställde klockan på halv 8 idag. Tänkte va riktigt effektiv och städa m.m. K var ju tvungen att morgonkissas oxå och ha mat vid 8 så det var lika bra att gå upp :). Strålande sol idag! Jättefint! Kyligt men friskt! Har balkongdörren öppen nu så att det kommer in lite kyla och så att K och C kan vara ute på balkongen om de vill :). Så söta :).

Igår var jag på Sats på Salsan. Skitkul! Åh det är så kul att ha kommit igång och "dansat" igen. Var en duktig instruktör - glad och klämkäck! Så man blev peppad att ta i och skaka på höfterna ;). Mycket roligt iaf och idag är det dubbla pass som gäller! Först Dansaerobics 1 h, sen cykeln en ½ h eller nåt och sist men inte minst Danspasset 1 h. Ser jag fram emot! Kul! :)

Efter att ja salsat 1 h igår så tog jag bussen och drog iväg och spelade innebandy med ett gäng ifrån jobbet. Fy fan va skoj det var. Haha jag är livsfarlig! Eller det var vi allihop ;). Men kul var det och trött blev man, skitgött.

Idag skall det som sagt städas. Tänkte avsätta de närmaste timmarna nu och köra ett ordentligt röj så att jag får em och kvällen fri sen.

Fick sms av H igår oxå. Grattis till din och E´s lilla religiösa upplevelse ;) Så j*la gött - tror på er!

Nu bör jag nog gå och kolla vad K och C gör på balkongen, sist hon var där så hamna ju hon på terasstaket nedanför, haha det var spännande. Jag höll på att bryta sönder mig iaf! Hah! :D

Have a nice day my beautiful one´s ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj vad du har uppdaterat här, roligt! :D Fan vad du tränar lina! Damn! ;D Själv slutade jag kvart över 10 idag. SOFT.

2008-03-05 @ 12:16:32
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0