Solen skiner

Och det är så härligt ute! Känner vad mkt piggare och gladare jag blir av att få lite D-vitamin i mig och lite ljus :) Så trött på att allt bara är mörkt och trist - men nu så! Jippie! ;)

Idag så skall jag endast jobba 2 h. Lite lagomt ;p. Haha känns lite meningslöst men men, nån liten peng blir det iaf. Sedan ikväll så skall jag på Salsapasset som är på Sats. Första gången jag skall dit idag på just det passet så jag är lite förväntansfull - hoppas att det är bra och kul! Sedan så skall vi spela innebandy! Haha vi har lånat en lokal genom jobbet så är vi ett gäng som skall spela varje tisdag nu på våren. Fatta va kul! Jag kommer att vara livsfarlig :). Hehe...

Ingen mera hundkurs förrän på lördag heller så jag och K kämpar hemma. Han är duktig och matte är duktig. Märkte igår när ja borsta honom att han hade fått ett fukteksem på låret :( stackars pluppen.. fick klippa bort en del päls och tvätta men ja tyckte att det såg bättre ut idag. Trots att han har slickat inatt :S så dumt när man ej har ngn krage hemma, både jag och han har sovit dåligt inatt tror jag.

Nu skall jag snart ta o fräscha till mig lite och sedan blir det att bege sig till jobbet.

Åh känner för att göra nåt med mig också.. Typ få manikyr eller någon behandling. Massage kanske? Vill unna mig nåt och skämma bort mig lite :) Känna mig fräschare och känna mig lite ompysslad. Vore skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0