Jobb, jobb o jobb

Sitter i växeln nu. Svarar i telefon och har det bra :). Känns lite ensamt bara. bara jag här.. hallå? Vart är alla? Haha..

Idag jobbar jag till 19 då. 5 ½ h kvar. Segt men går ganska fort ändå. Skall ha lunch mellan 15-16 - bara 1 ½ h kvar tills dess. Räknar ner...

Åh va jag är shoppingsugen! Även fast jag shoppat loss i dagarna 2 :). Vill bara ha mer! Lite vill ha mer! *haha* Vill även fixa lösnaglar, ansiktsbehandling, fixa håret, make-up. Jaaa ni jag vill göra mkt. Känner för att fota också, var längesen nu. Inspirationslös. Men men det hoppas vi blir ändring på :)

Nä märks det att jag är uttråkad eller? Drömmer mig bort.

Nu ringer det! Bye!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okaj, då vet jag... Men kanske kunde ha ringt å hört..? Ah jag vet inte. Jga är inte sur alltså, vill bara träffa dig! Kanske kunde setts på en rast eller vad som helst. Pusspuss my love

2008-03-14 @ 16:39:27
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0