Hundkurs

Vi har precis kommit hem och guud vad jag fryser! Iskall om händer och fötter. Men med lite godis och mat får jag snart upp värmen ;). Gick jättebra iaf och K gör finfina framsteg. Vi pratade även om våran relation till vår hund har förbättrats o på vilket sätt och jag kom på ett flertal grejer! Helt underbarT! :) Och nu är han så trött så, gick och la sig direkt efter att han hade druckit vatten ;). Min lille kille, godingen..

Ikväll blir det bowling och sedan dansa natten lång på Nöjes :) H ifrån hundkursen skulle nog med oxå, hoppas hoppas! Wiie vad roligt! :-D Hoppas på en bra kväll, skall väl snart ta och börja att göra mig iordning, gillar ju att ha tid på mig ;) och klockan är snart redan halv 5!!! Iiiih panik! ;)

Ha en trevlig lördagskväll för det skall iaf jag förhoppningsvis ha ;)

Har köpt en ny cider som jag skall prova idag, Melon/Mint...hmmm tål att provas ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0