GLAD PÅSK

Nu har jag varit hos Es föräldrar och firat påsk. Det var mysigt och gott att äta lite påskmat :). Var uppe tidigt imorse. Typ halv sju, pga att K väckte mig och godingen. Och innan godingen blev alltför morgongrinig så tog ja med mig K ut och gick. Han har ju svårt att slappna av när det händer saker på nedvåningen, folk var uppe tidigt och så. Så vi gick ut och gick och han fick härja lös. Haha springer som en tok och ser så rolig ut men det är gött för honom! Jättetrött nu också ;).

Imorgon skall jag ev träffa H. Får se om jag åker till henne eller om hon kommer hit. Får nog ta och messa och höra..

Fy vad jag vill shoppa..ååhh det kliar i fingrarna! Och så vill jag till frissan och få massage, ansiktsbehandling, make-up osv osv. Känner att jag tjatar om detta jämt men blir så sugen på det jämt :). Känna sig lite vårfin och ompysslad.

Nu ikväll så skall jag och älsklingen mysa iaf. Vi skall ha påskgodis mys på en filt i vardagsrummet..hihi inomhus picknick :). Man tager vad man haver ;).

Puss på er!

Hoppas mina vänner hade kul igår också, saknade att jag inte kunde vara där :( *love you*

Kommentarer
Postat av: Nat

Puss på dig

2008-03-23 @ 22:46:46
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0