Bättre?

Mår nog bättre nu tror jag. Skall iaf försöka jobba imorgon och på fredag. Sedan är det ju påsk och hem till E´s familj som gäller. Mysigt :).  Så kanske K kan springa "lös" ute på fälten också? Eller om vi sätter lina på honom och tränar inkallning :) let´s see.

Igår bakade jag blåbärspaj! Den blev helt okej. Lite mäktig bara. Jag har ju lite svårt för pajdeg vanligtsvis så jag borde ha insett det innan jag bakade. Haha men men den dög, frös in halva så vi har och kan bjuda bort sen annars ;). Som ni ser på bilden nedanför så hade vi en som vaktade pajen så att den höll sig på bordet och OM den skulle ramla ner så kunde ju han ta hand om den ;) haha



Skräll att det krånglar när jag skall skriva inlägg. Suck! Skrev en massa här som jag får skriva om... nåja kommer ett nytt inlägg istället.. blev lite arg nu..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Shit duktigt! Själv gjorde vi våfflor igår, duktigt va? Fast det var Jim som gjorde dom. Hahaha ;D

2008-03-20 @ 01:55:42
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0