Borrelia

Gott med körv i brö :)


Min lilla K har ju varit så konstig och vi har tagit en massa prover och allt har varit normalt. Men nu efter att ha skickat prov på borrelia/anaplasma för 2:a (!) gången så visade det sig att han är positiv på borrelia! Så nu blir det medicin i 3 v. Tråkigt att han har det men skönt att få en diagnos. Visste att något var fel med vovven och jag fick rätt!!

Idag börjar jag 15 och går till 22. Bytte med en tjej då jag hade samma pass igår och då är det skönare att börja sent idag med samt att jag är ledig imorrn..

Ha en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh äntligen fick ni svar! Skönt å veta! Hoppas gubben blir bra snart då <3 Puss på er

2008-07-09 @ 12:53:35
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0