Zzzzova snart

Kom precis innanför dörren. Varit på jobbet till strax efter 21. Gått i ett idag men samtidigt segt. Men men nu var den här dagen gjord den oxå :). Imorrn är det fredag! Det enda som är segt är att jag börjar 8. Så bara att hoppa i säng nu. Segt värre... Försökte byta så att jag började senare imorrn men ingen som ville? Konstigt eftersom det är fredag? E ska ju ha match så ja har ändå inget ja behöver skynda mig hem till så ja hade gärna bytt o fått sovit lite längre. Men men ingen som ville..

Var glad idag men idag vart det lite värre till en början men blev bättre. Var ingan bra start på dagen helt enkelt. Mer än så behöver ja väl inte säga. Jävla drit va det bara.. bläää och gaaah kände jag... waaaaa!! Ville bara vråla..haha :) Men på jobbet blev det lite bättre sen. Jag och M bokade hotell idag. På en båt :). Hoppas att det är mysigt och trevligt och inte gungar för mkt ;). Hehe.. Så nu är allt fixat inför Rihanna! Wiie :)

Keenahi var duktig på hempromenaden oxå. Vi gör framsteg :) yeees..

Som sagt nu skall jag hoppa i säng, skönt o få vila kroppen.

Kände va mkt jag saknar mina vänner oxå. Man blir lite nostalgisk ibland och tänker tillbaka på allt. Haha vi hade så skoj.. My Friends And I... mmm tur att man har minnet med sig än ;). Miss U!! <3

Gonatt gonatt G´natt!




*Mys i sängen ;)*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

What! Ska du på Rihanna? Fyfan va roligt! Har du kollat upp om den 8:e mars än? ;)

2008-02-22 @ 18:12:39
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0