Fast

JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag fick en fast anställning idag!!! Yes yes yes!! Äntligen! Wiiiie :) Jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Fatta vilken lättnad :) Fy faaan...ååååhh så UNDERBART! En tjänst på 80 %. Så fucking jäla gött :) Haha .. kämpat i 3 år och till slut lossnade det och min dröm slog in :). Sådana som gått som jag i 5 år så med det kan ja va nöjd men ändå - 3 år! Ä N T L I G E N!! :D Är fortf inte främmande för Skara men så HIMLA gött att det blev så här nu. Jag grinade när jag fick beskedet och kunde inte sluta kramas med M och sedan flera :) och jag grinar nästan nu! Tårarna är inte långt borta. Tårar av lycka :)

Ikväll blir det Let´s Dance. Får fira m Keenahi, Isma och en skål chips :) E är ju inte hemma som sagt typiskt nog, hade varit kul att fira lite. Får ta mig en cider och sola mig i glansen iaf ;). Fick massa beröm oxå idag. Kul att höra att man utvecklas. Känner det själv och blir så himla glad när det märks. Tack tack T A C K :) äääntligen...jippie! ;p

Puss o hej, nu är det helg ;)




Haha en glad anka ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va gött för dej!!!!! Är så jävla glad för din skull! Guu va gött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massa massa massa kramar å pussar på dej min älskling! Synd att du inte kunde komma den 8:e, men vi kör säkert en repris :)

2008-02-23 @ 15:14:39
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0