Engla Joline

Blev min brorsdotters namn idag. Jag och Emilia va faddrar åt detta lilla barn :). Gick så bra så. Gråt mest när hon döptes annars satt hon på min arm så snällt :). Men jobbigt m kallt vtn på huvudet! Sedan vart det smörgåstårta o tårta - mumma.

Är fortfarande asglad efter igår. Så svårt att fatta att det är sant. jag är numera fast anställd :). Hehe göööött! Fick finfina röda rosor av mamma, pappa o emilia idag. Jättevackra! Jag älskar rosor i alla dess färger och former :). Snittblommor överhuvudtaget älskar jag jättemycket. En på jobbet igår som fick blombud och jag funderade starkt på att skcika blombud till mig själv :) haha! Mkt roligare att få hemskickat så än att gå och köpa en bukett i affären :). Känna sig lite omtyckt av sig själv - vore väl inga fel? ;) Hehe.. Nu fick jag inte blombud idag men väääldigt vackra rosor som sagt - Love them!

Nu ikväll blir det medlodifestivalmys med räkor och vitlöksbröd. Mammsen fixar :). Funderar även på om vi ska öppna en flaska rött (vi har inget vitt :)). Need to celebrate!! Wiiie! =)

Nu ska ja o E mysa lite och sen blir det teven som sagt. <3

Trevlig helg, pözz

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dax å uppdater nu tycker jag ;)

2008-02-27 @ 00:39:46
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0