Tlött

Ja idag mår man som man förtjänar det vill jag lova. Mår dock bättre nu än tidigare idag. Gick upp 11 men gick sedan och la mig efter en stund igen... legat i sängen till ca 16. Usch hela dagen borta... inte ett dugg värt det när det blir så här... kan gärna ligga i sängen och snosa en hel dag et hade varit gött om man sluppit det bankande huvudet... haft en iskall blöt handduk på pannan i flera timmar... sedan fick det räcka och jag gick emot mina principer och tog mig en Ipren. Tar ogärna tabletter utan det brukar fungera med massa vtn och mat.. men idag hade vi inge mat hemma och jag orkade verkligen inget mer när kl var 16. Så det blev en... känns bättre men slö är man... och nu har älsklingen varit och handlat mat till oss... så himla gött skall det bli! Han är ju KUNG i köket oxå så nu kurrar det i magen ;op

Malin söt är på ingång oxå skulle jag tro så skall vi byta lite klappar *mys*

Hade iaf skitkul igår med massa härligt folk!!! Så kul när man lär känns nya personer och det verkligen klickar :-D Hahaha underbar kväll!!!!

Får bara en bild idag, vet att jag lovat bilder i 3 dgr nu typ men jag orkar inte sitta här mer :-) Skall duka nu så att jag får glufsa i mig sen!

Puss lovelys...



Jag & Supersöta Desireé

Kommentarer
Postat av: elin

jaa va roligt!!=) jag åker till kstad i morrn på dagen o shoppar lite...men slår dig en signal när jag kommer hem så kanske vi kan ses???

hoppas!! om inte...hur länge blir du i åmål?

puss

2008-12-26 @ 18:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0