Tjohoooo!!

Nu skall jag strax iväg till stada och kolla synen. Måste ju göra det innan jag kan beställa nya linser. Var tydligen över 1 år sen ja var där... hum hum harkel harkel... så det va tydligen aja baja dags igen!!

Sedan skall jag även passa på och kolla lite klappar :) skall nog även försöka ta mig till Blomsterlandet kanske och fixa lite blomgrejer, vill så gärna göra en julgrupp med hyacinter att ha på bordet eller så. Japp det måste jag försöka med!!

Ikväll kommer Eriks äldsta lillasyster ;o) hit och skall iväg på julbord. Så då skall jag sminka henne innan, kul! :-) Sedan blir det väl teven?? Skall va effektiv idag tänkte jag och fixa iordning lägenheten innan helgen. Göra julfint och städat och så... är ju inte så jättemkt som skall göras men lite skitigt är det allt!

Fick jobba till 01 inatt och sedan upp 04 och ge mediciner. Så jag har lite lätt huvudvärk. Känner sig ju full och även bakis när man vaknar när man gör så. Usch usch - men nu är det helg!!! :-D



Älskar Dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0