Sova sova säng säng säng....

Nu skall jag krypa ner igen då. känns som om man inte gör ngt annat ;o)

Idag har jag hjälpt till att flytta lite. Fast var nästan mest sympatiskt stöd till min bror och pappa som kånka och bar. Fast jag slet och bar lite jag oxå så ;o)

Sedan tog jag, mamma och pappa med oss vovvarna och åkte ut och grillade. Åååh det var så mysigt. Gjorde upp en egen eld på vårat "majställe". Där vi brukar grilla på 1a maj varje år när jag var liten. Där kunde hundarna nu springa lösa och busa! Mina korvar blev perfekt grillade, lite lagomt svarta o goa ;op. Keenahi & Minja hittade ngt väldigt intressant. En stor jävla bröstkorg såg det ut som. Och en bit bort hittade jag en skalle. Måste ha kommit ifrån en älg eller ngt?? Jättestort!!! En stund senare när Keenahi var iväg på äventyr så kom han tillbaka med ett stort lårben eller nåt. Låg kotor överallt!! Herregud lite läskigt men samtidigt intressant... undrar var det kom ifrån och vad som hade hänt ifrån början????

På eftermiddagen så kom älskade Elin och hälsade på! <3

 Åååh det var så mysigt och se och krama och prata med henne igen! IRL oxå! :o) Hon hade med sig en JÄTTEfin blombukett till Familjen Larsson. Världens bästa unge jue ;o) Sån himla fin gest, lovely flowers.... Underbart var kort men jag är nöjd att jag äntligen fick träffa henne. Måste se till att få tummen ur så småningom och åka och göra Oslo känner jag. Det går inte annars! ;o) *Love you Darling*

Nu ikväll så såg vi på en film som heter DoomsDay.. haha intressant film det där. Började först lite otäck och läskig, spännande. Men sedan blev den även lite komiskt. En kille var iaf så full av hat att han fortsätta skrika när huvudet var avhugget ;op heheheh....



Hahahaha den här killen ;op.....

Neee niiii... Syster skall ha dator och jag vill faktiskt försöka sova. Har svårt att somna på kvällarna och det beror nog delvis på att jag inte har älsklingen bredvid mig. Meeeen imorgon kommer han hit iaf.... Yeyy <3

Godnatt alla söta

Sweet Dreams

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

nej nej nej du måste göra det idag.. tävlingens sista dag är imorgon !!!



Vilken musikvideo? och vilken Sandra? hehe



Godnatt*

2008-12-31 @ 00:09:15
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0