Skogsmulle

Nu tog jag mig ut med Keenahi då som sagt. Tänkte testa på vad mkt jag fixade idag och kände att han behövde aktiveras lite. Tog oss upp till våran "skog" och där fick han härja lös. Ojojoj så lycklig då ;) Jag behövde ju inte göra så mkt men det räckte och blev över och var ansträngande iaf. Jag stöp i skogen oxå och det var kanske inte så bra.. ajajaj :(... Så nu skall jag sätta på ngn lugn skiva.. kanske lite jullåtar? Och sträcka ut ryggen ordentligt. Sedan blir det en varm och skön dusch med lite peeling. Känner att jag behöver det.....

Nu fick jag Charismas paket i min näve.. Hon har varit på det igen. Hahaha den lilla dretungen ;) Blir att laga lite till då...

Ciaosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0