Säljes

Förresten pratade ju på att jag ville sälja en klänning. Det är inte den på bilden för den är min egen som jag ÄLSKAR men jag har en exakt likadan en strl mindre som aldrig är använd.

Strl 1 internationell storlek. Skulle tippa på att det är en XS/S.
Aldrig använd som sagt och säljes för 1000 SEK (nypris ca 1300 SEK)

Om det är något som faller dig på läppen så tveka inte utan kontakta mig.
Lovar att du gör succé när du går ut/på fest osv
;op

I LOVE IT





   

(Syns även i musikvideon "Singel & Sökande" med Elov & Beny)

Det är som sagt inte den här på bilden utan en helt OANVÄND som säljes, prislapp kvar och ligger i påsen därifrån den köptes.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Passar inte i färgen och har inte råd men lyckos den som köper den ;) Värsta blinget jö!

2008-12-23 @ 23:38:55
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0