På väg hem

Nu skall jag snart dra hem ifrån jobbet. Pratade med älsklingen och skulle bara lite snabbt svara på ett mail och sedan skynda mig hem och nu hamnade jag här *lite snabbt*

Igår julpyntade jag en hel del. Fått gran av eriks föräldrar som jag började klä igår men den är inte klar riktigt än. Kanske fortsätter sen? Hade tänkt och dra till Malin en sväng men älsklingen ville ha med mig och handla och grejer så tiden räcker inte till idag! Någon annan dag den här veckan kanske söt? :)

Skall försöka fota mina juldekorationer hemma oxå men får se om korten blir bra. Annars får ni hålla tillgodo med beskrivningar sen :-)

Fick en fin kommentar förut. En tjej som skrev att hon tyckte att jag var lik Carmen Electra?? :-D haha det gör inget då jag personligen tycker att hon är dretsnygg! Tihi.. nu säger jag inte att jag är det men kul när folk är snälla att kommentera sådana saker :-) How sweet... Har tidigare hört att jag är lik Fergie i B.E.P och det gör inte heller något :op hon är fulsnygg och cool! ;op Kelly Clarkson ngn gång oxå.. haha vem tycker du? Någon ytterligare kanske eller ingen alls? :-D Tell me!

Ha en bra dag! Nu är det bäst och rava på!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha mm jag får skylla på min sambo eftersom det var hans fel att vi hamnade där ;-)

2008-12-08 @ 17:39:24
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0