Lina Does The Town!!!

;o)

Hahaha nu har jag varit på staden och fick med mig en hel del grejer hem. Mycket nice :-D

Var först till Synoptik och undersökningen gick bra! En ny tjej som jag fick träffa men hon var mkt trevlig och kändes kunnig, så jag vart nöjd :)

Sedan bar det av att leta julklappar och hittade till bröder med respektive. Får vi se om de blir nöjda - hahaha.... ;op Skönt att vara typ klar iaf! Nöjd över mig iår, annars brukar det vara panikshopping :-)

Var hem och lämnade de stora påsarna och knallade vidare till Blomsterlandet. Handla det kan Lina det! Så nu skall jag göra 2 julgrupper. Oasisen ligger i blöt och så ikväll skall jag pyssla :-) Wiiie blir så glad. Tycker att det är så himla kul att hålla på med blommor och jag brukar bli nöjd. Hoppas att jag blir det ikväll också!



Hann lägga snittblommorna i blöt tillsammans med oasisen och en del saker ligger även i min väska. Så JA jag handlade en del ;op.....

Om en stund blir det eventuellt en liten promix med söta Alba och Malin. Så ska Keenahi få studsa i snön lite. Var nyss ute på balkongen och spanade - my sweetheart <3!!!

 

Smygfotade honom på balkongen....



Sedan ville vargen komma in ;op...

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0