Hemma igen =)

Nu har vi kommit hem. Haft det så bra så =) Skriver mer imorgon tänkte jag om allt vi har gjort. Då skall ni också få se lite kort =)

Idag var det iaf shopping som gällde. Hade några julklappar kvar och det var DET som jag skulle handla. Meeen jag kom ändå hem med ett par skor, en klänning och en tunika till mig ;o) stillade mitt shoppingbegär lite och jag blev glad. Bilder kommer imorgon som sagt =)

Nu blir det nog sängen snart. Var bara tvungen att tända lite ljus då det är 4e advent och mysa lite innan jag dänger kudden. Skönt att komma hem och landa lite....

Imorgon bär det av till Åmål. Min faster & hennes man åker från Falun via Ksd och tar då upp mig *yeyy* På kvällen blir det fotande - how fun!

Med ryggen har det gått helt ok i helgen. Den värken som fanns förra veckan har typ försvunnit. Bara den gamla "vanliga" som funnits där. Har inte beklagat mig ngt utan bitit ihop och tänkt på ngt annat ist ;o) Helt under kontroll iaf...

Nej nu skall jag luta mig tillbaka och kolla ut över min fint städade lgnht, ta och öppna några luckor på chokladkalendern som blivit kvar under helgen och njuuuta ;op skall smörja mig med Body Shops Mango Body Butter också som jag gjort hela helgen - mmmmumma så sött å gott!! ;o)

Puss & G´natt sötnosar ♥



Inte min...
 Den är snyggare ;op
*tihi*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaja edt är nog rätt mycket folk ute o shoppar i dessa dagar hehe..



Ja helgen har vart kanon!!

Svinkul både i fredags o lördags



Kraaam

2008-12-22 @ 00:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0