Hej =)

Godmorgon på er!

Idag skall jag försöka ha ett lite mer positivt inlägg angående min rygg ;) Kände ju av igår att det nog var på väg åt rätt håll? Eller förökte intala mig det... Så idag känns det faktiskt ytterligare lite bättre. Är inte bra så jag skall väl inte ropa hej än men orkar stå upprätt idag. Skall se hur det känns efter att jag tagit ut Keenahi på en liten promix oxå. The dog needs to shit! ;op Funderar på att använda korsetten idag för att avlasta idag. Och då är det inte en snygg och sexig korsett utan en stödkorsett som är som ett stort kardborreband som används för att avlasta dåliga ryggar. Får använda den ibland när jag har bad days och idag vore nog bra då jag är på bättringsvägen.

Igår kväll satt jag och slötittade på tv och när jag precis tänkte gå och lägga mig så frågade Erik om jag ville kolla på hans favoritfilm? Och vilken vart det...???? Jo TRANSFORMERS! :) Jag pustade och suckade lite först då jag redan sett den men sedan fick jag väl erkänna att det var ett bra val. Den är verkligen riktigt bra den filmen :) Gillar ljuden, bilarna, robotarna och actionen =) Really really good...

Idag sov jag länge för att vara jag. Valde att inte ställa ngn klocka för jag tänkte att jag vaknar nog ändå. Men Erik väckte mig nu för en stund sedan. Åååh vad skönt det var att sova =) Men jag drömmer så otroligt mkt! Skitverkliga saker! Drömde ngt inatt som jag skulle berätta för Erik och er men det har försvunnit nu :) Men men det blir fler nätter ;)

Nu skall jag klä på mig och sedan gå ut med Boffen. Som förövrigt bänkade sig med mig i soffan igår när det var dags för film. Men efter att jag smög iväg efter kameran så vaknade han såklart och efter att bilden togs så gick han ner =(. Men det var mysigt så länge det varade :)



Pussah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0