Heeej =)

Nu var det morgon igen! Inatt har jag sovit som en stock - tror jag iaf? =) Har inget minne av att jag vaknat ngn gång faktiskt. Gött dä!

Idag står flytt på schemat! Inte för mig utan min kära syster ;o) Min ena bror är på ingång och skall hjälpa oss alla att bära säng och grejer. Fyra lååånga trappor utan hiss. Dags att spänna musklerna! ;o)

Sedan blir det förhoppningsvis grillning idag! :-D Så myyysigt! Hoppas på att vi kan antingen åka hem till min bror eller sätta oss i skogen ngnstans och grilla korv. Det är minusgrader ute och helt okejj väder. Så vintrigt! Så härligt!

Bara en person som saknas.....

<3

Nej nu skall jag mata magen!

Puss! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0