Hallå lå..

Nu har man klivit upp och satt på en diskmaskin duktiga jag ;op

Hade kul igår!! Var jag & Grabbarna som sagt men vackra Cissi kom och joinade när hon slutat jobbet. Drog in till Månen men där var det ju typ stängt - INGE folk! Så vi begav oss in mot staden. Folk ville dra till Koriander men det blev total sågat av mig och Ciss - never ever!! Vi ville ju kunna skaka rumpa! Funderade på att dra till Nöjes men misstänkte att det säkert var lite folk där oxå... Såååå... vi hamnade på Arena! :-D Hahaha inte varit där på år och dar känns det som... Men Arena har iaf BRA musik som man kan shake that booty!! ;op Och det var kul, hyffsat med folk och BRA musik. Hade en kul kväll som slutade med en big hamburger från Kenneths ;op heheh!

Idag mår jag bra. Eller har ont i halsen och tät i näsan men känner inte av utekvällen ett dugg! Så skall det vara!

Nu kommer snart min faster och hennes man förbi med mina julklappar :-) De har ju varit i Åmål och åker hem idag så de skulle ta med mina från mamma och pappa så slipper vi kånka på dem senare. Känns myye bra! Sedan så skall jag väl packa och se till att vara färdig i tid för kl 15,59 beger jag mig HEM♥ till Åmål igen =) *äntligen*

Vad gjorde ni igår & vad gör ni en dag som denna? =)

Kraam <3

   

   
 

Paartypeople ;op

Så härliga kommentarer från igår oxå som jag bara MÅSTE ha med ;o)
Vi skulle shotta och de andra skulle ha mörk Tequila medans jag körde på annat (80%) =)
Till den Tequilan som är lite julig - visst Nat & Jim ;op
så skall man ha kanel och apelsin. Vi hade kanel men CLEMENTIN :-D
Det är det som E sitter och skär på bilden. Då kläckte ngn:
-"Är detta ngn Japansk Apelsin eller?"
Och till kanelen satt de och hade vilda diskussioner och ngn utbrister:
-"Du kan inte snorta kanel!!"
Efter att alla tagit sin shot (på rätt sätt) utbrister ngn lite uppgivet och ironiskt:
-"Ja detta va ju samma som apelsin..."
Hahaha kul!
:-D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

OMG Arena hahaha! Jga dör va kul! Finns pålen kvar fortf? :P Jaaaa det är juligt det! :) Ååååh härliga tider <3 Lite roligt hur du skrev i min blogg, "Ikväll blir det groggar och boys" hahaha... Lina är i farten!

2008-12-29 @ 01:20:35
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0