Gråter*

För att jag hackade lök! Haha skulle hjälpa Erik med maten men ryggen värker så f*bannat så han är snäll och tar över. Men jag hann att hacka rödlök och gud vad det sved!!! Jag brukar inte ha ont utav det och det svider aldrig på mig så varför idag??? Hummm... jo för att jag har glasögon och inte linser som jag brukar... hehe that´s why... :-)

Var till apoteket förut... upptäckte för någon dag sedan att de viktiga pillren var slut så jag var tvungen att pallra mig dit. Men det räckte det... usch nu skall jag lägga mig på golvet och meditera eller ngt... kanske kan fjäska till mig en tigerbalsammassage sen?? Eller hur älkling ;op haha...

Jag vill bli braaaa!!!!



Mys i soffan <3

Den här bilden är tagen i början av det här året - älskar MIN varg ;op

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åååååh är det en ALASKA MALAMUT?? =)



Såååå sööööt och FIN!!

2008-12-18 @ 15:00:07
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0