God Kväll Allesammens

Idag har det varit fullt ös på jobbet. Då gick dagen fort iaf! Har sedan jag kom hem satt igång en tvättmaskin, en diskmaskin och hjälpte till med maten. Känner mig riktigt duktig :-D det behöver man ibland..

Mitt i detta skrivande så tog jag mig en paus för att prata med snygga Malin :o) Hade en liten pratstund i telefon och eftersom vårat bredband ej funkar som det borde så måste jag koppla ur nätet och i tel och vice versa. Men nu skulle hon på träning så vi fick ge oss :-)

Nu gör älsklingen popcorn. Skall se om jag kan snika till mig lite. Annars snor jag en egen påse ;op Tänkte koka mig lite te och gå ut med vovven under tiden medans det blir klart och sedan sätta mig vid teven och värma mig. Börjar bli kallt nu, frysa på o grejer. Riktigt rått ute.. uschan buschan.... Blir kanske lite julbaksmys oxå - har ju en del i skafferiet *mums* ;o)

Just det får inte glömma att hänga upp tvätten heller! Kanske bäst och börja fixa innan klockan blir för mkt och det är dags att krypa ner i sängen igen. Drömmer så mkt på nätterna så jag blir inte så utvilad. Känns som om jag gör saker och lever dygnet runt ;op haha missförstå mig rätt.

Pussah <3


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Nej inte alls kul :( hade beställt Halloween kostym typ 2veckor innan och 2dagar innan Halloween så meddelar dom mig att varan e slut. Skitkul verkligen :P

Ja absolut, jag menar.. du betalar ju inget för de så :)



Ja tack, det e bara finfint med mig :) hihi! Själv då? Ser fram emot julen? :)

Kram! S

2008-12-09 @ 20:19:34
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0