Borde sova

Men hamnade en snabbis här!! Gillar visst snabbisar - hehe törr x-)!!

Nu har jag precis tagit en dush och använde underbara mango scrub ifrån Body shop. Någon jag VERKLIGEN rekommenderar!! Blev mjuk som en babystjärt :-D och sedan lite mango duschcreme på det och avslutande mango Body butter. Mmmmm nu kommer jag att sussa som en sessa!

Förresten gjorde ju håret i helgen. Hos underbara Camilla på Kroppspalatset i Åmål. She´s the Queen!! Jag blir alltid lika nöjd när jag går ifrån henne. Så jäkla bra! Vet precis hur man vill ha det och fattar verkligen vad man menar! Och så är hon snäll och trevlig :-) Blev blont och slingat brunt. Lite mer brunt än vad jag tänkt men bättre än vad jag tänkt!! ;op Blev jättenöjd - känns skönt att utväxten är borta.

Och vettni mer då??!! Jag har alltid funderat på extensions. Många höjer väl på ögonbrynen och är ifrågasättande då jag har långt hår redan men jag vill ha tjockare hår! Och det har jag väl insett att jag aldrig kommer att få. Det växer så att det knakar jämt men inte på tjockleken tyvärr. Så jag och Camilla pratade på det sist så nu skall jag få extensions dagen innan julafton! :-D Wiiiie *glad* Då jag är stamkund sedan många år och reser från karlstad för att få den bästa ;o) så skall jag få ett bra pris. Hon är så go och underbar!! Klämmer alltid in mig även fast jag ringt ett par dagar innan. Det är service det!! Oftast så vet jag ju inte speciellt långt i förväg om jag kan ta mig hem till Åmål och därför ringer jag och chansar med kort varsel. Men jag tror aldrig att det INTE har gått att få tid. åååh de är underbara och jag rekommenderar verkligen det stället ;-D Love = Kroppspalatset ;o)

Nej nu skall jag somna med ett leende på läpparna och dofta mig med lite Mango till sömns.

Ha en bra dag imorgon - händer något skoj?

Kyss


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Ja det har hänt mycket skoj! Vi har haft föreställning och det gick jättebra! :D:D:D



Vill se bild på dig och håret :P



Pusss å kramar!

2008-12-08 @ 22:56:04
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Malle

Haha sötnöt, vad kul med extensions! Fast du har ju redan väldigt fint hår men man vill ju alltid ha tjockare. Ja klart vi ska ses i veckan. Hur jobbar du? Ja jag hör av mig imorgon!Kram! Krama Keenahi från Alba också :)

2008-12-08 @ 23:06:25
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund
Postat av: Linda

Åh, älskar verkligen Body Shop, måste nästan testa denna!!

2008-12-09 @ 14:17:20
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0