Blogga blogga bloggaaaA ;op

Har märkts vad jag har haft mkt tid till att blogga de här dagarna nu när jag har varit hemma. Inte mkt annat jag kunnat ha gjort utan har då hamnat här. Gör inte mig ngt ;op Och kul att se att så många läser! Ni är så söta! <3

Snart kommer min mamma och pappa hit för att hämta Keenahi och Isma. De skall spendera de närmsta dagarna i Åmål. Så snällt att de kommer och hämtar dem så slipper vi trängas på tåget - Lav ya <3

Ikväll så beger jag och Erik oss till Götet. Skall bo på hotell Riverton, gå på Lisebergs julmarknad och do some shopping ;o) Skall bli kul och välbehövligt. Skall även ta och lägga beslag på deras relaxavdelning.. mmmm nice ;o) Skall försöka att rycka upp mig under helgen oxå och inte klaga över ryggen utan bara njuta över att vara där med min finaste. Och äta supergod hotellfrukost! That´s the Shit! :-D

Just det jag skulle ju sträcka ut ryggen förut...hum hum blev inte så mkt med det... försökte mig på att fräscha upp här hemma istället innan jul och att vi reser bort.. Men nu skall jag ta tag i mig själv och in i duschen.

I´m in pain....



Jag från förra sommaren -07 då jag & älsklingen var i Alanya.
Arriba!! ;o)

Kommentarer
Postat av: Klara

:) ha en bra fredags kväll!

2008-12-19 @ 15:31:05
URL: http://klarajosefin.blogg.se/nanette/
Postat av: Sandra Gee

Haha nej jag tycker det e jättetråkit att sminka mig hihi..



Åh mysgt!



Hoppas din helg i Göteborg va jätttrevlig ochmysig!!



KRAM kram

2008-12-21 @ 14:27:53
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0