Äsch!

Jag ger er lite snöbilder redan nu istället!!! ;op

       

   

     

Vet att många bilder är suddiga men den har svårt att hänga med i rörelser och det gick undan vill jag lova ;o)...



 

Fulla med bus rusade de fram i snön & blåbärsriset!

   

Alba tog lite skydd hos matte men tuff som hon är så passade hon på att hoppa lite på Keenahis huvud - vilket jag tyckte att hon gjorde helt rätt i ;op



Puss på dej <3

 



Tittut!!!



Raringar...

 

Alba tuggar på pinne - älskar hennes lilla veckade panna! :-)
Och Keenahi fjäskar efter godis hos Malin... fyyy skäms... ;op




Avslutar med en bild på turturduvorna "Full Rulle" ;op

Tihi <3

Kommentarer
Postat av: Malle

Gud vilka fina bilder, haha så goa våra snögubbar! Läste att du skulle till fotografen idag vid två, jag åker till pappa nu ja :/ Hoppas det går bra, men det gör det garanterat! Hör av dig sen om du vill! Kram

2008-12-13 @ 11:32:04
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0