Aj aj

Fick skitont i ryggen igår. Gick omkring och haltade på jobbet. Har fått som en låsning eller ngt i hela vänster sida?? Tyckte att det kändes lite bättre när jag låg i sängen imorse så jag reste mig upp och tog på mig kläder. Sedan provade jag att gå omkring lite i lgnht. Det gick inte alls bra :( haltar och kan inte gå riktigt upprätt... usch så det var bara att stanna hemma :( så segt och jobbigt. Erik har smörjt in hela ryggen m tigerbalsam nu och det hjälper väl kanské lite?? Svårt att säga då den bränner lite gött ;) Får se hur jag gör imorgon. Vi skall ju till brandkåren på utbildning imorrn och jag vill verkligen INTE missa den. Möjligheten finns kanske att åka dit o titta o sen hem? Fast det känns konstigt... hoppas på att ryggen blir bättre idag!!!!

Lovade ju lite bilder på mina julgrupper också :) Tyvärr gör de sig inte rättvisa på kort - de måste ses IRL ;op tihi...



Den  här har jag på vardagsrumsbordet



Hyllan i vardagsrummet



På hallmöbeln



Charismas "julgran" vid hennes matplats ;op



Och avslutningsvis min fina julbock som står på hallmöbeln. Den har jag tyvärr inte gjort själv ;o)

Kyss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad fint! Har du satt ihop alla blommor själv??

2008-12-16 @ 12:49:30
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0