:-D

Åååååååh jag är så glad!!!!!!!! :-D Wiiiiee :-D

Var iväg och fotade idag. Och det gick HUR bra som helst och var superkul!!!! Skitduktig fotograf och underbart mysig tjej - skittrevlig är hon! Baaaah jag är bara helt sprallig nu. Svävat på rosa moln hela dagen ;op. Hon skall fixa iordning litte men jag kommer att få en skiva med alla bilder sen. Inga bilder raderas utan alla sparas. Så att båda kan lära sig något utav det. Både positivt och negativt med andra ord. Och det håller jag med om - smart jue!! Det som var så roligt är att jag blev överlag nöjd med alla bilderna!! Fanns liite att klaga på (kanske) då jag är väldigt självkritisk men asså inte mycket!!! Jippie vad kul!!!!!!!!!!! Längtar redan till nästa gång ;o) Och vi har redan pratat lite smått på nya idéer... hmmmmm ;o)

Här har ni en liten som jag kan visa så länge ;op Tihi!!




I Love it!! <3

Här är den fantastiska fotograf kvinnan Evelina ;o)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ah fan va dum ja är :D men nu är det åtgärdat iaf :)



Tack själv så hemskt mycket för idag, har haft himla roligt och trevligt måste jag säga och ser framemot fler gånger :D



Kram på sig :D

2008-12-14 @ 23:20:52
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hej!:)

Ja jag menade dig!



Haha ja jag råkade skriva fel år, jag vet haha.. Lite trött idag hehe. :P



Åh va kul att du gillar min musik!

Vilket har du lyssnat på?

"Sandra Gee" eller "Baby Alice"? =D



Kram

Sandra Gee

2008-12-14 @ 23:22:00
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Aha ok =)

Ja jag är en av medlemmar i Baby Alice också :P

Hört något av min eller vår musik tidigare? :)



Varsågod ;)

Jag är bara ärlig :)



Kram på dig!

/Sandra

2008-12-14 @ 23:40:20
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0