Utgång

Sitter här framför datorn men skall strax slå mig ner i soffan med grabsen istället. En flaska vitt ligger i kylen och drinken står här framför mig ;). Utgång blir det troligen idag. Känns som om det var evigheter sen. Men kul att få dansa lite iaf. Outfiten för ikväll är mina blå midjehöga jeans, ett rött linne, en svart väst och ett vit/svart långt halsband. Skor är inte bestämt ännu ;). Håret är nytvättat och rakt, skall snart ha i lite Osis Dust it för volym och sminket går i rosa/brunt. Bilder kommer kanske imorrn ;) *tihi*

I förmiddags så hade jag och K en långpromenad och lite träning med inkallning i lina. Gick finfint och han var så duktig :) min lille prins..

Nej dax att bänka sig - trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0