Jag är kass jag vet

På att uppdatera!!! Gaah har verkligen inte haft någon inspiration eller tid till att sitta här. Usch fick bara jättetorka på bloggfronten. Så nu försöker jag mina sötisar ;)

Var i helgen och hälsade på min groada N. Var så härligt att vara där. Behövde verkligen det och jag mådde så bra. Wunderbart :). Vi bara myste, umgicks och shoppade lite. Gick på DCs dansshow - både bra och dåligt men ångrar absolut inte att jag gick dit, alltid kul med dans ;). Hade tänkt att gå ut och skaka rumpa på kvällen meeen vi fastna vid teven och slappade med glass och programmet Lust - Haha ;). Tack för allt då tjejen - love ya...

Igår så var jag ledig och bjöd med min älskling på en dagsresa till Götet. Guud vilken underbar dag vi hade! Ååhh jag är kär på nytt :-D. Det var något som vi verkligen behövde. Gick på stan och shoppade och tog även en glass i solen, på gräset vid vattnet. Fy fan vad bra jag mådde. Vi skrattade, busade och hade så j*kla skoj tillsammans. Nice nice :). Fick med mig en hel del godsaker hem också. Så nöjd över mina kap :). Skall försöka fota under dagen idag och lägga upp lite bilder så att ni får se.

Nej nu skall jag städa lite. Skall rensa bland mina skor och se om det är något som jag kan sälja eller ge bort :).

Pyss mina goingar

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh! va rolgit gumman! saknar dig! kommer du hem nåt øver valborg o førsta maj o dær? ja ska va hemma ons-søn..kanske vi hinner ses?? puss

2008-04-23 @ 10:40:44
URL: http://elinjd.blogg.se
Postat av: Nathalie

skönt att läsa

2008-04-25 @ 19:17:22
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0